Умови повернення товару

Якщо з якихось причин не підійшов товар і ви хочете повернути його, то ви можете це зробити відповідно до Статті №9 Закону України про захист прав споживачів.

  • Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
  • Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
  • Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару. Наприклад, якщо була куплена материнська плата і при установці була пошкоджена або неправильно встановлена ​​в слідстві чого материнська плата стала не робочої, ми відмовимо в поверненні такого товару.

У разі розбіжності за якістю або причин непрацездатності товару, інтернет магазин має право провести незалежну експертизу за своє рахунок, наприклад, віддати на діагностику повернуту несправну материнську плату для виявлення причини самої несправності в слідстві її неправильної експлуатації або монтажу. Покупець в свою чергу має право брати участь в незалежній експертизі і так же оскаржити її рішення в судовому порядку. Якщо ж в результаті експертизи було встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, то сам покупець зобов'язаний відшкодувати інтернет магазину витрати на експертизи.